Vragen en antwoorden

1. Wat is de levertijd van een artikel?

 

Klik hier voor prijzen en formaten van alle producten: Prijzen

 

Dekbedovertrekken (kant & klaar)

De exacte levertijd van een artikel staat vermeld bij het artikel in deze webshop. De levertijd bedraagt over het algemeen 1 tot 2 werkdagen. Bij hoge aantallen kan de levertijd langer duren in verband met apart vervoer. De levertijd van uw bestelling gaat in zodra de betaling van uw bestelling voldaan is. Zodra uw bestelling wordt verstuurd, krijgt u hier altijd bericht van.

 

Fotocadeaus (met uw eigen foto)

De levertijd bedraagt over het algemeen 2 tot 3 werkdagen. Bij hogere aantallen kan de levertijd langer duren in verband met apart vervoer. De levertijd van uw bestelling gaat in zodra de betaling van uw bestelling voldaan is. Zodra uw bestelling wordt verstuurd, krijgt u hier altijd bericht van. Levertijd van een foto op fleece deken is 4 - 7 werkdagen.

 

Klik hier voor prijzen en formaten van alle producten: Prijzen

 

2. Hoe verloopt de bezorging van de artikelen?

 

Alle artikelen worden verzonden met Postnl. De artikelen zijn altijd stevig verpakt zodat geen beschadiging kan optreden tijdens het vervoer. Mocht er toch een kleine beschadiging zijn ontstaan tijdens het vervoer, dan krijgt u uiteraard nieuwe vervangende artikelen.

 

3. Wat is de kwaliteit van jullie foto dekbedden?

 

De kwaliteit van de foto dekbedden zijn zeer hoog. Onze inkoopafdeling en print afdeling richten zich puur op kwaliteits artikelen. Dit heeft uiteraard een prijs, maar wel een eerlijke en betaalbare. Het artikel komt bij u in de slaap kamer te liggen en het is volstrekt logisch dat dit een kwalitatief artikel tegen een eerlijke prijs moet zijn.

 

Voor vragen over onze artikelen / foto dekbedden: 050-7503981

Op dit moment leveren wij de volgende fotoproducten: foto op dekbedovertrek, foto op kussen, foto op tafellaken, foto op babydeken, foto op fleecedeken en foto op sprei.

 

4. Wat zijn de betaalmethoden?

 

In deze webwinkel hanteren wij 5 verschillende betaalmethoden. U kunt kiezen uit:

 

-PayPal. Ook zeer geschikt voor creditcard.

-IDeal. Veilig via uw eigen telebankieren.

-Onder rembours. Betalen bij aflevering.

-Creditcard. Betalen en achteraf afschrijving.

-Mister Cash / Bancontact. Makkelijke voor Belgische klanten.

 

Op Fotoopdekbed.nl gaat de betaling via een unieke beveiligde SSL verbinding. Herkenbaar via een slotje in uw browser.

 

5. Hoe verloopt het klachten proces?

 

Indien u niet geheel of gedeeltelijk tevreden bent over uw bestelling, dan verzoeken wij u om telefonisch of via email contact op te nemen. Vermeld hierbij altijd uw klant- of ordernummer zodat wij uw bestelling kunnen achterhalen en een onderzoek kunnen starten. Indien u per email een klacht kenbaar maakt, zullen wij doorgaans binnen 48 uur reageren met een bevestiging van uw klacht. 
 

Klachten

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR) via https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

6. Hoe zit het met mijn privacy?

 

Fotoopdekbed.nl hecht veel waarde aan het vertrouwen dat u geeft aan onze webwinkel. Uw data is 100% veilig en zal sowieso nooit aan derden ter beschikking worden gesteld. Om wat voor reden dan ook. Uw informatie wordt met vertrouwen en zorg behandeld. Fotoopdekbed.nl beperkt zich tot de registratie van gegevens welke noodzakelijk zijn voor de afhandeling van uw bestelling en de communicatie hierover met u als koper.

 

7. Kan ik aangekochte producten retourneren?

 

U mag uw bestelling tot en met 14 dagen na ontvangst nog annuleren en de koopovereenkomst ontbinden. Na ontbinding heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen. De oorspronkelijke verzendkosten worden terugbetaald.
 

Fotoopdekbed.nl 

Afdeling retouren

Emmastraat 2

9953RA Baflo
 

Verpak het artikel in een stevige verpakking om beschadigingen te voorkomen. We stellen het op prijs als u de reden van retour op de pakbon schrijft. In plaats van de pakbon kunt u het modelformulier voor herroeping gebruiken dat u hier kunt downloaden. Als het artikel door ons onbeschadigd retour ontvangen is nemen wij binnen 2 werkdagen contact met u op. Terugbetalingen worden, zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding uitgevoerd. Bij terugbetaling van het product ontvangt u de volledige kosten terug. De kosten voor het retour sturen van het product zijn voor uw eigen rekening. U mag de producten beoordelen/gebruiken zoals dat in een winkel ook mogelijk is. Wanneer u de producten op een andere wijze gebruikt dan hiervoor beschreven is en er hierdoor beschadigingen aan het product ontstaan, dan bent u voor deze waardevermindering aansprakelijk. U kunt de koop van uw producten binnen 14 dagen ontbinden door een mail te sturen naar info@fotoopdekbed.nl waarin u aangeeft dat u de gekochte producten wil retourneren. U kunt ook gebruik maken van het modelformulier voor herroeping en dit ingevuld naar info@fotoopdekbed.nl mailen. U kunt het modelformulier hier downloaden.

 

Maatwerk producten (fotocadeaus) zoals foto op dekbed, foto op fleecedekens, foto op kussen, etc.. vallen buiten de retournerings mogelijkheden aangezien wij deze artikelen niet meer kunnen verkopen aangezien er persoonlijke foto's op zijn afgedrukt.

 

8. Wat zijn de bezorgkosten?

 

De bezorgkosten zijn voor Nederland 6.95 Euro voor de hele bestelling. Dus ongeacht het aantal artikelen dat u bestelt. Voor België zijn de bezorgkosten ook 6.95 Euro voor de hele bestelling.