Vragen en antwoorden

1. Wat is de levertijd van een artikel?


Foto op dekbed

De exacte levertijd van een artikel staat vermeld bij het artikel in deze webshop. De levertijd bedraagt over het algemeen 2 - 3 werkdagen. Bij hoge aantallen kan de levertijd langer duren in verband met apart vervoer. De levertijd van uw bestelling gaat in zodra de betaling van uw bestelling voldaan is. Zodra uw bestelling wordt verstuurd, krijgt u hier altijd bericht van.

Foto op kussensloop

De exacte levertijd van een artikel staat vermeld bij het artikel in deze webshop. De levertijd bedraagt over het algemeen 2 - 3 werkdagen. Bij hoge aantallen kan de levertijd langer duren in verband met apart vervoer. De levertijd van uw bestelling gaat in zodra de betaling van uw bestelling voldaan is. Zodra uw bestelling wordt verstuurd, krijgt u hier altijd bericht van.

Fleecedekens

De levertijd bedraagt over het algemeen 2 tot 3 werkdagen. Bij hogere aantallen kan de levertijd langer duren in verband met apart vervoer. De levertijd van uw bestelling gaat in zodra de betaling van uw bestelling voldaan is. Zodra uw bestelling wordt verstuurd, krijgt u hier altijd bericht van. 

2. Hoe verloopt de bezorging van de artikelen?


Alle artikelen worden verzonden met Postnl. De artikelen zijn altijd stevig verpakt zodat geen beschadiging kan optreden tijdens het vervoer. Mocht er toch een kleine beschadiging zijn ontstaan tijdens het vervoer, dan krijgt u uiteraard nieuwe vervangende artikelen. Nadat uw bestelling verzonden is, ontvangt u een Track & Trace code. Indien u niet thuis bent, wordt het pakket nogmaals aangeboden. Bent u wederom niet thuis, dan wordt uw pakket bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt achtergelaten.

3. Wat is de kwaliteit van jullie foto dekbedden?


De kwaliteit van de foto dekbedden zijn zeer hoog. Onze inkoopafdeling en print afdeling richten zich puur op kwaliteits artikelen. Dit heeft uiteraard een prijs, maar wel een eerlijke en betaalbare. Het artikel komt bij u in de slaap kamer te liggen en het is volstrekt logisch dat dit een kwalitatief artikel tegen een eerlijke prijs moet zijn.

Voor vragen over onze artikelen / foto dekbedden: 050 211 1590

4. Wat zijn de betaalmethoden?


In deze webwinkel hanteren wij 4 verschillende betaalmethoden. U kunt kiezen uit:

-Creditcard. Betaal makkelijk en veilig met Visa, Mastercard, etc..
-IDeal. Veilig via uw eigen telebankieren.
-Mister Cash / Bancontact. Makkelijke voor Belgische klanten. 

Op Fotoopdekbed.nl gaat de betaling via een unieke beveiligde SSL verbinding. Herkenbaar via een slotje in uw browser.

5. Hoe verloopt het klachten proces?


Indien u niet geheel of gedeeltelijk tevreden bent over uw bestelling of onze dienstverlening, dan verzoeken wij u om telefonisch of via email contact op te nemen. Vermeld hierbij altijd uw klant- of ordernummer zodat wij uw bestelling kunnen achterhalen en een onderzoek kunnen starten. Indien u per email een klacht kenbaar maakt, zullen wij doorgaans binnen 48 uur reageren met een bevestiging van uw klacht. 

6. Hoe zit het met mijn privacy?


Fotoopdekbed.nl hecht veel waarde aan het vertrouwen dat u geeft aan onze webwinkel. Wij werken met bepaalde bedrijven (partners) samen, die uw hierboven genoemde persoonsgegevens van ons kunnen ontvangen. Met uitzondering van deze genoemde partners, geven wij uw persoonsgegevens onder geen voorwaarde aan andere bedrijven of instellingen, behalve als wij dat wettelijk verplicht zijn (bijvoorbeeld als de politie dat eist bij een vermoeden van een misdrijf). Uw informatie wordt met vertrouwen en zorg behandeld. Fotoopdekbed.nl beperkt zich tot de registratie van gegevens welke noodzakelijk zijn voor de afhandeling van uw bestelling en de communicatie hierover met u als koper.

7. Kan ik aangekochte producten retourneren?


U mag uw bestelling tot en met 14 dagen na ontvangst nog annuleren en de koopovereenkomst ontbinden. Na ontbinding heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen. De oorspronkelijke verzendkosten worden terugbetaald.

Fotoopdekbed.nl
Afdeling retouren
HW Mesdagstraat 71
9718HE Groningen

Verpak het artikel in een stevige verpakking om beschadigingen te voorkomen. We stellen het op prijs als u de reden van retour op de pakbon schrijft. In plaats van de pakbon kunt u het modelformulier voor herroeping gebruiken dat u hier kunt downloaden. Terugbetalingen worden, zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding uitgevoerd. Bij terugbetaling van het product ontvangt u de volledige kosten terug. De kosten voor het retour sturen van het product zijn voor uw eigen rekening. U mag de producten beoordelen/gebruiken zoals dat in een winkel ook mogelijk is. Wanneer u de producten op een andere wijze gebruikt dan hiervoor beschreven is en er hierdoor beschadigingen aan het product ontstaan, dan bent u voor deze waardevermindering aansprakelijk. U kunt de koop van uw producten binnen 14 dagen ontbinden door een mail te sturen naar info@fotoopdekbed.nl waarin u aangeeft dat u de gekochte producten wil retourneren. U kunt ook gebruik maken van het modelformulier voor herroeping en dit ingevuld naar info@fotoopdekbed.nl mailen. U kunt het modelformulier hier downloaden. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Maatwerk producten (fotocadeaus) zoals foto op dekbed, foto op fleecedekens, foto op kussen, etc.. vallen buiten de retournerings mogelijkheden aangezien wij deze artikelen niet meer kunnen verkopen aangezien er persoonlijke foto's op zijn afgedrukt.

8. Wat zijn de bezorgkosten?


De bezorgkosten zijn voor Nederland 7.45 Euro voor de hele bestelling. Dus ongeacht het aantal artikelen dat u bestelt. Voor België zijn de bezorgkosten 12.45 Euro voor de hele bestelling.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

9. Hoe plaats ik een bestelling?


A. Kies een product uit het assortiment
B. Klik op "Bestellen"
C. Ga rechtboven op de pagina naar uw winkelmandje en klik op "Afrekenen"
D. Vul uw gegevens in, kies een betaalmethode en ga akkoord met de voorwaarden. Check nog even of alle gegevens correct zijn ingevuld
​E. Klik op "Afrekenen" om te betalen